BEHIND THE STARS

"Behind The Stars" Shownieuws, Fashion, Royalty, Musical en veel meer.

vrijdag 4 juni 2010

PATRICA PAAY TEKENT CONTRACT BIJ RTL 4

Op bijgaande foto Sven Sauvé (RTL), Patricia Paay en manager Wino Omtzigt en RTL 4 programmadirecteur Erland Galjaard (fotograaf: Ton Kastermans).

Patricia Paay heeft vandaag haar handtekening gezet onder het contract dat zij met RTL 4 is aangegaan voor de komende twee jaar. Deze overeenkomst betreft onder meer Patricia’s deelname aan de jury voor de tv-show ‘Holland’s Got Talent’. Bovendien zal zij regelmatig aanschuiven bij ‘RTL Boulevard’.

Erland Galjaard, programmadirecteur RTL 4: “Met het binnenhalen van Patricia Paay zijn wij een veelzijdige tv-persoonlijkheid rijker. Ze neemt onder andere plaats in de jury van ’Holland’s Got Talent’, want zonder haar is deze grote tv-show niet compleet. Ik heet Patricia dan ook van harte welkom bij RTL 4.”

Patricia Paay: “Ik ben ontzettend blij met deze stap in mijn leven. Ik ben toe aan meerdere projecten en nieuwe mensen om mij heen. RTL 4 biedt mij mooie kansen en mogelijkheden. Ik ben helemaal klaar voor deze frisse start en kan niet wachten om te beginnen.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten