BEHIND THE STARS

"Behind The Stars" Shownieuws, Fashion, Royalty, Musical en veel meer.

donderdag 25 maart 2010

Gerard Joling "Ik Leef Mijn Droom"

De nieuwe singel van Gerard kwam afgelopen week uit in de winkels. Vorig jaar verscheen er alleen het veel besproken "Engel Van Mijn Hart", wat uiteindelijk een klapper werd in de hitlijsten en op een felbegeerde nummer 1 positie kwam.

Na bijna anderhalf jaar verschijnt er nu dan weer echte ‘Joling’ van formaat. Met de single "Ik Leef Mijn Droom" wordt ook direct het jubileum jaar afgetrapt. Bij zo’n bijzonder liedje hoort natuurlijk ook een hele gave videoclip. Die is de afgelopen week opgenomen in de fabriekshal van de vroegere Fokkerschool in Den Haag.

Fans die zich via Gerard's website hadden aangemeld gaven "acte de presance". Het wordt een clip waarin niet alleen terugblikken op deze bijzondere 25 jaar, maar ook het show-element waar Gerard om bekend staat, een hoofdrol in zal spelen. De videoclip zal a.s dinsdag in Shownieuws zijn premiere beleven.

Meer Gerard Joling op http://www.behindthestars.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten